Det er ikkje breidda ein tradisjonelt sett er mest oppteken av når ein snakkar om hengebruer. Når brua står ferdig i 2027 blir ho Noregs første firefelts hengebru - med sine 29,5 meter breidde er ho óg Noregs breiaste hengebru.
Klatreforskaling
Brutårna på kvar si side av fjorden har to tårnbein. Tårna står på massive betongfundament støypt direkte mot berg. Det går med cirka 300 kubikkmeter betong i kvart fundament.
Tårnbeina vert bygga i etappar på cirka 4,5 meter. Til brutårnet i Knarrevika blir det brukt ei klatreforskaling. Klatreforskalinga er i dette tilfellet ei form som vert nytta om igjen for kvar etappe. Forma blir flytta oppover ved bruk av ein hydraulisk jekk. Så snart betongen er tilstrekkeleg herda, klatrar forskalinga opp til neste etappe og derav namnet.
Ei stor tårnkran er og på plass som skal følge med brutårnet oppover. Den løftar armering, betong og alt som trengs for å bygge brutårnet. Arbeidet går etter planen, 19 av 33 flytt på tårnet i Knarrevika er gjennomført.
Hengebru på 1,2,3!
- Først vert brutårna bygd
- Deretter kjem det kablar over brutårna. Samstundes vert det bygd forankringar inne i fjellet som kablane skal henge fast i.
- Til slutt kjem brukassen til staden og blir montert i hengestengene. Brukassen kjem sjøvegen og blir heist på plass frå ein lekter. Dette er den siste store brikka i puslespelet og skal skje i løpet av hausten 2026.