Hangarbrua er ei 55 meter lang og 9 meter brei gang- og sykkelbru i aluminium. Prosjektet er ein forskings- og utviklingskontrakt der Leirvik AS skal detaljprosjektere (i samarbeid med COWI), bygge, transportere og installere brua. Dette er den første brua i sitt slag (nettverksbogebru) som blir bygd i aluminium.
Kontrakten er den viktige førsteetappen i Leirvik AS si satsing på å utvikle lette og vedlikehaldsfrie brukonstruksjonar. Eit hovudmål med kontrakten er å utvikle optimale løysingar for produksjonsflyt og sveise- og materialteknologi. Det er også eit mål å vidareutvikle arbeidet med aluminiumsbruer og fremje bruken av aluminium som eit alternativt byggjemateriale i bruindustrien i Noreg.
I Noreg har det vore avgrensa erfaring med bruk av aluminium i brukonstruksjonar, og det har ikkje vorte bygd aluminiumsbruer på riks- og fylkesvegnettet sidan 1995. Hangarbrua-prosjektet vil vere eit betydeleg bidrag til etableringa av eit regelverk for prosjektering og produksjon av aluminiumsbruer i Noreg
Hangarbrua-prosjektet vil bidra til å identifisere kostnadseffektive løysingar og optimere ressursbruken. I tillegg til å bidra til kostnadsinnsparing kan Hangarbrua-prosjektet også ha ein positiv innverknad på miljøet. Ved å implementere avanserte metodar og teknologiar som reduserer ressursforbruket og avfallsmengda, vil prosjektet bidra til å redusere miljøavtrykket.
– Vi er stolte av å kunngjere kontrakten med Statens Vegvesen for levering av Hangarbrua i Trondheim, seier administrerende direktør ved Leirvik, Helge Gjøsæter.
– Dette prosjektet representerer eit betydeleg steg i den langsiktige satsinga vår på infrastruktur og dedikasjonen vår til å utvikle berekraftige og kostnadseffektive løysingar for brukonstruksjonar i aluminium.
Hangarbrua er ei 55 meter lang og 9 meter brei gang- og sykkelbru laga av aluminium. Den skal leverast til Trondheim og kryssar over jernbanen ved Leangen stasjon. Brua utgjer ei viktig del av Miljøpakken og hovudsykkelvegen frå Trondheim Aust mot sentrum.
SE BLADARKIV
